torsdag, september 08, 2011

Oversvømmelse



Da var jeg på plass i leilighet!
Seng er kjøpt, og med rosa sengetøy føler jeg meg som den prinsessa jeg er. Jeg har visst god inflytelse og overtalte jentene om rosa dusjforheng samt rosa badematte og rosa tannbørsteholder. Jeg har altså fått det ultimate jentekollektive med flotte jenter og rosa overalt! Svein Egil (far til Henriette) var litt beskymra for at vi skulle kjøpe rosa sofa, så han dro ut og kjøpte alle møblene til stua og kjøkkenet for oss, uten at vi løfta en finger - snakk om sørvis!

Første dagen så ut til å være en strålende dag, fram til jeg skulle teste doen for første gang. Jeg er godt vant med norske rør og tenkte ikke noe mer på det, jeg fløsha ned, det tok litt lang tid, jeg fløsha en gang til og da rant det over..og det stoppa ikke..badet ble til et basseng. Det ordna seg tilslutt og alle fikk en god latter og bilder av meg (fullt påkledd) i dusjen, skamfull bak det rosa dusjforhenget.

man ser ikke bassenget, men her havna jeg da doen rant over..

- Jeg hopper rett over fra skamfull til seriøst og spør om dere har lyst å være med på å be om at vi får ordnet kjøp av bil iløpet av uka (uten å bli rundtlurt). Bil blir veldig viktig da det er lange avstander mellom steder her i Redding.
- Be også om at økonimien ordner seg, jeg har det meste på stell der, men ting koster litt mer i oppstarten enn det jeg forventa.

Til dere som vil skype, jeg vil også skype! Men vi får ikke internett før neste uke i leiligheten så fram til da sitter jeg på en deilig kafè med en kopp kaffe i hånda og tenker at det er kleint å skype her. Savner trynet til alle sammen og det er først nå det går opp for meg at jeg ikke ser flesteparten av dere før neste sommer.

Send meg mail på face eller gmail om det er noe, hva som helst! OG add meg på skype: susannelouisekapstad

LOVE

3 kommentarer:

Silje sa...

Åh, Susanne! Er uvirkelig at du er der borte! Og gleder meg så mye på dine vegne til dette året..! Skal be for dere! Fantastiske jenter som bor sammen da, hils de andre.. Rosa passer perfekt til prinsesser! :D

Vi snakkes!

Stor klem fra Silje

Camilla Fjeldstad sa...

Eg savne deg allerde Sussa! Eg er me å ber for bil, økonomi og oppstart av skolen. Du er god! Glede meg til å bli oppdatert her mer!

Løv Cam!

mich sa...

elsker bloggen din! gleder meg til å lese hver eneste innlegg!!!!!! hurra for susie i usa!!