tirsdag, september 06, 2011

JUST ARRIVED..

..in Redding!


Det er varmt, selvom Lars har på seg ullskjorte. Her sitter vi på In N' Out og har akkurat konsumert den første av sikkert mange burgere, samtidig som vi soler oss i, nettopp varmen.

Før jeg dro fikk jeg mange spørsmål om jeg var klar for dette, om jeg var spent eller nervøs osv. Det eneste jeg kunne svare da, var at jeg ikke hadde noe svar. Men:
Jeg var klar praktisk, men ikke mentalt.
Jeg var spent, men vet ikke helt hva året innebærer enda.
Jeg var ikke nervøs, men er det nå.
Det gikk opp for meg da jeg satt på dass på flyet at jeg faktisk skulle bo her ett år, og ikke se de fleste av vennene mine før neste sommer.
Jeg fikk hjemmelengsel to dager før jeg dro.
Jeg glemmer at jeg skal bo her og tror at jeg er på ferie. Plutselig slår det meg, igjen og igjen.
Jeg elsker været og gleder meg til å komme meg til rette i leilighet og starte skole.

Blanda følelser.

Ingen kommentarer: