torsdag, september 15, 2011

forbønn

Endelig er internettet oppe og går i leiligheten, Starbucks og Yaks mister stamkunder og alle blir litt mer usosiale i leiligheten - skyping med familie og venner hjemme i norge og oversikt over økonomien gjør oppp for det.

Bil har vi også kjøpt oss - en koslig gammelmanns Mercedes Benz E320´95 modell. Så langt fungerer den, og foruten at "check engine" lyset kommer på i ny og ne og mekanikern sier ikke stress så går den greit og vi føler oss velsigna som fant den så fort.

Økonomisk kunne det vært bedre, ting er billigere her i det lovende land, men det er mye man skal ha i oppstarten og når dollar'n stiger så blir ting dyrere. For å være dønn ærlig så begynner jeg å slite, men stoler på at Gud forsørger meg. Vær gjerne med å be om økonomisk gjennombrudd eller noe i den duren! (Hvis du vil donere en liten slant er det lov åsså.)

Skolen har begynt og jeg føler meg på rett plass når det kommer til undervisningen, det er mye krutt i folka som underviser - som b.la Kris Vallotton og Bill Johnson!

Konklusjon: Jeg trives!

2 kommentarer:

Camilla Fjeldstad sa...

Konge Sussa! Eg ber om din økonomi, LET IT RAIN! :)
Like at du trives, like deg!

susanne louise sa...

Takk!! Eg like deg å! <3