lørdag, januar 23, 2010

Fem måneder og tjuetre dager.

DA er det en stund siden sist.
Mye har skjedd.
Og lite har skjedd.

For å liste opp ting (vi liker lister!!) så ser det noe sånn som det her:
Jeg har flytta inn med de to kjekke kællene opp på ensjø.
TRIVES med stor T.
Jeg har begynt (og gått et halvt år) på bibelskole i byen, altså DEVOTED bibelskole i Filadelfia.
TRRIVES med to r'er.

MYE har skjedd på skolen, Gud er så absolutt tilstede og jeg har blitt kjent me Han på en ny og DEILIG (med stor D) måte, en måte jeg aldri skulle trodd at jeg kunne bli kjent me Han!

Jeg har begynt som lydteknikker i filla - noe som er spennende, interessant og litt slit, samt at jeg har blitt med i et lovsangsteam i filla som bassist (applaus). Etter fire år uten å røre bassen - tørker jeg støv av "talentet" og hopper i det med lukkede øyne! Jeg har åsså gått i innkjøp av en kassegitar i håp om å lære meg den etterhvert. (Mye vanskeligere enn man tror!)
I LOVE MUSIC og jeg tror det er Gud som har åpna dører inn til lovsangen for meg og som har virkelig lagt lovsang og musikk for Han i hjertet mitt. Jeg er virkelig spent på hvor han leder meg i framtiden men tror kreativitet og musikk er en del av det (applaus for Gud!).

Om tre uker og èn dag (altså selveste valentines dag) drar jeg, og ti andre fra klassen (+stab) på klassetur ned til Kenya! Jeg har enda ikke vært i Afrika og gleder meg, samtidig som jeg gruer meg litt - jeg har reist mye før, men dette blir veldig annerledes og selvfølgelig spennende. Vi skal ut å evangelisere på skoler, besøke barnehjem, overnatte under åpen himmel og dra på safari i Nairobi og Isiolo og helt på slutten av turen skal vi til kysten, Mombasa, og ha et par dager med ferie og kos. Ber du, så er det bare å slenge opp en bønn eller to for oss!

Jeg har ikke tatt så altformange bilder i det siste men slenger ut et bilde av linda og meg tatt med det FETE fisheye kamera (som jeg fikk fra Linda etter hun var i US and A i høst)..



4 kommentarer:

catsol sa...

Hei Sussa<3
Måtte bare inn å lese.. Du er så utrolig søt og nydelig (dame) som er en av mine mange forbilder!
Kjempe fint å høre at du har begynt på bibelskole og at du prøver deg på gitaren og er lovende innenfor lovsang!
Skulle absolutt gjort det du gjør.. Veldig spennende at du drar til Afrikey.. Men reising må jeg vente litt med for nå.
Gøy å følge deg!

Tenkt meg en tur Til StockKORTholm for å besøke inamor. Gleder meg.!

Keep on living your dream.
I will pray you a pray.
Mye kjærlighet og varme dit du er<3

KleMZ cat

Kamilla sa...

Bassist?! OhYEAHhh. Good stuff Susie ;) Savne dæ oppi her! Skal prøve å få meg til Oslo en tur seinar asso;)
looove

Silje Elida sa...

liiiiker å lese. :) du er bæst!

benne sa...

liker at du liker sussa!!