lørdag, august 01, 2009

ikke stort, men betydningsfullt likevel.

nå har jeg ikke blogga på fryktelig lenge.
jeg sitter her og kjeder meg bittelitt på kveldinga i en bitteliten leilighet på grünerløkka i oslo og tenkte som så etter å ha lest igjennom et par blogger at kanskje jeg skulle blogge en bitteliten blogg?

ikke så alt for mye har skjedd siden sist. men sommeren har kommet og tatt farvell på svært kort tid og høsten kom alt for tidlig. jeg har flyttet ut av den store leiligheten på selveste st.hanshaugen og hjem til deilige sandefjord. fått leilighet på ensjø med to kjekke guttær, som er flytteklart i august en gang. jeg har jobbet tre av mine fire uker på m/s bohus og sykemeldt meg den siste uken. roadtrip til fra sandefjord ned til skjærgårdsfestivalen og helt opp til oslo har blitt kjørt i det lille blåbæret på under ett døgn. toppen og ungfila har hatt æren å ha meg som artistvert i fire flotte dager, tre av dagene med strålende sol.

og da satt jeg her i den svarte skinnsofan med den deilige macen min på fanget og to halvtrøtte (?) mennesker vedsiden av meg etter en kort kveld hos cæsp for så en kjapp middag på mc donalds (jeg vet..usj, men stolt eier av cola glass!) ben and jerry's coockiedough is og alt for masse dumle i magan (mmm..).




jeg hadde ikke noen bilder fra den siste tiden, så jeg legger ut et bilde av tre deilige mennesker isteden.



4 kommentarer:

Silje Elida sa...

jeg liker å lese bloggen din. :) kjøss

Anonym sa...

BLOGG MEEER! <3
-CaroParo

Anonym sa...

I will not approve on it. I over polite post. Expressly the designation attracted me to be familiar with the intact story.

Anonym sa...

Brim over I agree but I contemplate the brief should acquire more info then it has.