fredag, september 29, 2006



ja. da var årets første russekro over og jeg sitter igjen me moroe minner. høhø. idag er det fredag. det er høstferie. fra å me nå. jeg sitter hjemme me bil å mamma. bilen er i dårlig humør. da blir mamma i dårlig humør. å jeg blir sittende hjemme. på en fredagskveld. joa. greit å ta det me ro etter en partiikveld som igår. det blei seint. å tidlig idag. ioverimårra skal jeg reise til dubai tidlig på morran. der blir bilen et problem. siden den er i dårlig humør å jeg skal reise til gardemoen. tog er heller ikke en mulighet siden da kommer jeg forseint til flyet å da er det ikke no vits å ta toget til gardemoen. vi ber en bønn å Gud vil hjelpe til. det ern flink til. amen. imårra skal jeg vaske klær å pakke. hater egentlig å pakke. veit aldri hva jeg kommer til å trenge. veit aldri åssen humør jeg er i å jeg overpakker alltid. moro da. bildene: "en arabisk kamel som elsker meg" å "modeller i sand".

1 kommentar:

Ellen Miles sa...

heey ho tenk nå er du russ:) ikke no kluss! Håper du har det/har hatt det fint i Dubai. Likte kamelen. Og sand-modellene. Du er søt! Klem(z)