torsdag, september 21, 2006

akkurat nå. rett før jeg skrev akkurat nå. satt jeg å surfa gjennom mine gamle sider. jeg snubla over freewebs sia mi. merker at den er litt ræva nå ass. vært igjennom mye me den. fram å tilbake. mange forskjellige bilder. mange forskjellige bakgrunner. mange linker som ikke funker nå. men så kom jeg til gjesteboka. det var så moro. jeg begynte å lese gjennom alle å en hver. jo lenger ned i gjesteboka jeg kom. jo lenger bak i tid jeg reiste. venner som har reist bort for å studere. en venn som reiste bort å kom tilbake. en som var borte kom hjem litt reiste igjen kom tilbake lenge å som nå er borte igjen. trist. søtt. alle skrev søteting. noen anonyme som jeg aldri helt fant ut hvem var. bursdagshilsner. gratulasjoner fra venner jeg ikke hadde sett på en stund me kjæreste som jeg da hadde allerede slått opp me. wow. tia flyr ass. håper det siste året her flyr å. nam. gleder meg til å bli litt større. tss. nyter de fine dagene som er nå å da. helga. helga er svært etterlengta på en mandagsmorra når hjernen ikke henger helt me i norsk timen første økt. idag er det torsdag å på tide me litt rengjøring. imårra er det fredag. det blir vel moro. åså er det lørdag. da vil jeg shoppe. stipend woho. så er søndag. søndager er alltid litt kjipe. da tenker man på skolen som er imårra å alle leksene som egentlig skulle være gjort uka før. men the o.c. redder hjertet for å kolapse. dagen er redda liksåm. jeg vil til oslo imårra. noen som blir me? shoppeshoppe. ah. det digg. sandefjord er så liten. lite shop liksåm. men idag er det torsdag. rengjøringsdagen. får vel begynne. bildet er forresten av bob dylan. digger bob dylan. han er kul. å det er åsså det at jeg fikk til bilde greia. den er ikke dom lenger. hurra. nå vil jeg legge ut flere bilder. få se hva jeg får til. fred ut mennesker. husk. du er magisk. hade.

4 kommentarer:

Ellen Miles sa...

hehey, her kommer en magisk minor string t deg. Ja tida den flyr og flyr og oppdager nye steder, nye mennsker, nye høyder, nye vintrer, nye somrer. Fly me Gud så ser man det vakre. Love u :)

Silje Elida sa...

heiminkjæresøtekusine!så fin side du har!blei jo litt overraska over å støte på den,trodde ikke du var i blogggamet(sjekk:tre g´er) lengre.du er i allefall en søtnos.vi prates på skolen da bejb.savner å lunsje!fred i hjertet-suss på kinne
silje

Anonym sa...

digg side du har susie:sikkert sagt det før da men:) nå sitter jeg å gleder meg til å komme hjem,ikke kjempe ofte men det kommer sånne innfall av og til:) det blir gøy å se deg igjen! vi sees søss:smask påkinnet til deg, også sees vi på torsdag:)
mwa!
mitch

Anonym sa...

Jeg er magisk! Hmm.. det var litt kult å tenke på ;)

Det hadde vært moro å sett den helt første hjemmesiden jeg hadde, det er så lenge siden nå at jeg hadde nok fått meg en latter eller tre tenker jeg! ;)

Bob er bra, litt særegen, men det er bedre å være en orginal enn å være en kopi! :)

FFK slår Sandefjord i finalen er jeg redd! ;)