mandag, mai 04, 2009

nå er det leenge siden jeg har skrevet noe her så kanskje på tide?

rommet er ryddig, senga er skifta på og jeg har nok en gang rent tøy i skapet.
sandefjord har hatt æren av et visit fra moi og båten er jobbet på, altså color line (bohus) det vil si, penger er tjent, hår har blitt klippet på diverse mennesker og sparebøssa er fylt opp av penger som spares til det ultimate kameraet. hurrey!

vaskemaskinen er ødelagt og jeg har gang etter gang trillet min fete koffert fra wallmart hawaii til grünerløkka og marienlyst for å vaske tøy - evig takknemlig for rent tøy!

jeg har vært på påskeleir med mange bra mennesker og Gud er god. roadtrip med venner og korslaget ble vunnet, go team grønn! solo har blitt sluket med snø all around og hamburger spist.

bursdagen har blitt feiret med både middag på friday's (oh happy day) og storslagen fest for både simon og meg med leiligheten fullt av vakre mennesker.

sommeren har kommet med is i munn, solbrillene på og rompa på gress - kan det bli bedre?

i helgen var det devoted i filla, bra møter og lovsangsfest med opptak til ny ungfila cd og varme kvelder mmm..

etter en god lønning og husleia betalt unna jeg meg selv en liten shoppingrunde med caro ved min side der klær på salg og et par cd'er ble kjøpt - deilig!

dubai billetten er snart i boks så om to og en halv uker reiser caro og jeg ned til stranda med en starbucks og dunkin doughnut i handa og nyter livet før sommerjobben startes på og flyttingen meldes - jo, det ble bedre!

ting har skjedd, Gud er med og livet ser lysere dager i møte.
jeg har jo grunn til å være glad!

noen bilder:
 
svart hår som ble lysere..

grillings hos elise - john and me

middag hos søster

påskeleir med solo i bakken

veggen rundt hjørnet..

1 kommentar:

Renhy ♥ sa...

Du må gjerne svinge saksa bortom her hos meg også, hvis du vil ha enda flere penger i kassa altså^^♥

Har litt lyst til å farge det også, men så er jeg usikker på om jeg vil gå mørkere eller lysere. Sukk. Valgets kval. Er kanskje litt dumt å gå mørkere nå før sommeren, men på den annen side så blir jeg jo ikke så bleik i kontrast da.

Men ta kontakt da Susie! Så får du ta en kos med katten også! :D