søndag, november 30, 2008

helg, toaletter og jul

helga starter på fredag
men likevel skal jeg starte på torsdag. 
torsdag var en usedvanlig lang dag.
første skole fra 8-4
så rett på jobb fra 4-7
det vil si
jeg dro på skolen før åtte
og kom hjem halv åtte
det er mange timer.

fredag var helt lik.
så rett til filla
slokna i en blå stol.
så skjedde det noe rart:
jeg møtte wenche
som var fryktlig hyper.
jeg hadde planer om å legge meg
men hun var fryktlig hyper.
vi endte opp på konsert på verkstedet
helt konge.
kvelden var enda ung etter siste låt var spilt
så vi satt der med hver vår cola
vegard og william
og noen halvveis ukjente folk.
så var det slumberparty i schwensens for wenche og meg.
på vei hjem måtte vi fryktelig tisse.
så vi fant en do på gata.
jeg trodde jeg var sliten 
men da tok jeg visst feil
for det ble sent på fredag.

lørdag ble til en inne dag
som var likegreit
siden det regna.

idag er det søndag
1. søndag i advent
jeg sitter fremdeles inne
det er koslig.
jeg har akkurat spist frokost med
caroline hanna simon og reidun
tent første lys og syngi sangen til.
sufjan steavens ruller i høytalerne i hele leligheten
det er jul i schwensens.



"shall i play for you parambambambamm.."

Ingen kommentarer: