søndag, januar 14, 2007

åpenbaringer og finniut ting:


  • arbeidsledighet sucks (pga. en jobb var bare vikar stilling og den andre var bare seine kvelder omringet av ekle menn i 20-30 åra som var desperate etter damene/jentene som lot som om de var shitings for å få de desperate mennene med seg hjem, og alkohol, som kommer mer av på neste punkt.)

  • blitt avholdsmenneske ut skoleåret.

  • elsker joggedressen og tøfflene jeg fikk av mamma til jul, de blir me meg overalt.

  • nyter ipoden jeg fikk til jul.den blir åsså med meg overalt.

  • busssjåfører er ikke å stole på, som oftest er de i dårlig humør.

  • jeg liker ikke vintern selvom denne er ganske mild.

  • skolen suger men jeg skal fullføre med stil.

  • jeg har bestemt meg for å søke på hedmarktoppen folkehøgskulens kunstlinje til høsten. må guds vilje skje.

  • jeg har fått en ny kjærlighet til te.

  • sandra og marita skal bli med meg til dubai i påskeferien.(hurra!)

  • fått ryggproblemer.på tide med ny seng kanskje?

  • mamma og jeg skal til ikea å kjøpe nye ting og seng til romme mitt.(hurra!)

  • jeg liker å sovne til stemmen til damien rice.

  • gleder meg til konsert med serena maneesh og 120 days som jeg forresten fikk cdn av til jul.

  • gleder meg til å kjøpe cdn til lionheartbrothers.

2 kommentarer:

LIFE sa...

fint å lese susie,bedre med nyttårsåpenbaringer enn forsetter;)

Anonym sa...

susanne-panne: byn på toppen så kan du henge me meg! du er heit som en nystekt pannekake,søt som sirupen åppå pannekaka:)

vakker dag<3